Internet is in the house!

Min dator är äntligen fixad så jag kan ha eget internet! Ljudet är dock inte ordnat än men kommer att bli så nu håller det på att trixas med installationer o grejer. Men detta betyder att jag är mycket mer kontaktbar för er i Sverige och jag kan även blogga mer!

I torsdags överraskade Caroline mig med min favoritmaträtt till middag: mjölkstuvade makaroner m. korv. Visst är det inte lika som i Sverige men det smakade nästan lika gott!


Jag har surfat 2 gånger denna vecka. I fredags åkte jag, Caroline, Frida och Jeremy och kollade på Quiksilver PRO Gold Coast 2010, en surftävling. Hela förmiddagen hade vi solen på oss men efter våran lunch på Donken så kom regnet lagomt till våran surfing. Jag älskar att bada och surfa när det regnar, ingen sol i ögonen och ingen stekhetta mot kroppen. Och igår var jag och Adrian ut i havet några timmar men denna gång gick det inte lika bra som i fredags..



Efter en hel dag med surfing var jag, Caroline och Adrian på bio på kvällen och såg Alice i underlandet i 3D och det var en av de knäppaste filmerna jag har sett. Den är inte så barnvänlig eftersom det mesta handlar typ om droger! Men den var riktigt rolig och en väldigt speciel film som borde ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0