Halloween

Jag tänkte skriva att det var min första halloween utomlands men så kom jag ju på att jag och Caroline firade hennes födelsedag på Gran Canaria 2006, så jag tar tillbaka det jag tänkte skriva. haha

Halloween helgen då som också är Carolines födelsedags helg blev riktigt lyckad. Efter jobbet på lördag gick jag hem, gjorde mig iordning till Amy Winehouse, tog med min den bakade födelsedags tårtan hem till Adam och Caroline där alla var samlade. Vi åt tårta och fördrack för att sedan gå tillsammans till The Avenue där vi dansade och hängde resten av kvällen.

Här är jag som Amy Winehouse


(klicka för att förstora)



Halloween/Caroline födelsedagfest var en av dem kvällarna som jag bara ville stanna tiden och låta den vara för evigt, tänk omman kunde styra tiden.. det skulle vara makt.

Jag är fortfarande sjuk. Ni vet hur det bir med mig när jag blir sjuk så får jag allt på en gång. Först feber, sen förkyld och nu hostamen jag gick på yogan ikväll efter jobbet och det var riktigt skönt, precis vad jag behövde.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte fin blogg du har :D

Ha de så bra <3



kolla gärna in min ;)

http://bbaramandah.blogg.se

2010-11-08 @ 15:49:16
URL: http://bbaramandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0