Nysurfad

Nu är jag nysurfad och jag älskar den känslan. Vågorna har slagit runt mig gul och blå, jag har sand i håret och saltvatten i ögonen men jag känner mig som nyfödd på ett sätt.
Jag är skitdålig på surfing och det gör mig frustrerad!  haha    Det ser så lätt ut men sen är man där ute och slåss med havet och det är en sådan bra start på dagen.

Solen varade inte så länge, det regnade hela morgonen imorse men nu verkar det som det sicker upp lite iallafall..

Igårkväll efter jobbet var jag på Yoga. Och ja det kändes ganska rejält att jag inte ha gjort det på 10 månader men det var skönt att starta med det igen och få tillbaka lite smidighet så jag ska gå på det varje tisdag.

Träningen går riktigt bra nu. Jag cyklar alltid till och från jobbet som är 15 km tur&etur, simmar 1 km Crawlsim 3 gånger/veckan, Surfar 2-3 gånger/veckan, Yoga 1 gång/veckan och jag vill även få in 1 joggingpass/veckan också om tiden tillåter.

Nu äte jag en stor frukost innan jag cyklar iväg till jobbet för att träna mina vinnare.

Emma, som jag var på Yoga hos igår

Kommentarer
Postat av: milla

åh att surfa är så kul! jag håller verkligen med dig om att man är gul o blå, och hur vågorna kastar runt på en.. -.-* men kul är det!

2010-10-21 @ 20:18:28
URL: http://silkestar.blogg.se/
Postat av: amandah Nersing ♥

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=aamaandaah



:)

2010-10-22 @ 07:41:25
URL: http://amandaakariin.blogg.se/
Postat av: Faster Maria

Gud var Du är duktig med all träning - I am impressed!... och lite avundsjuk ska jag säga. Jag saknar all inspiration, men måste försöka hitta den för att ta mig i kragen. Kör hårt tjejen så hörs vi något!



kram Maria

2010-10-23 @ 23:33:36
Postat av: sändie

-vilken mysig blogg du har!

av dig kommer jag att läsa mer av! :)

hoppas att allt är fint!

2010-12-18 @ 12:06:03
URL: http://sandradahringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0