Sunshine Coast

Åh vilken härlig helg. Lite för lite sömn men vad vi har hunnit med mycket och jag sov hela natten inatt vilket är vädigt ovanligt.

I lördags efter jag slutade jobbet kom Claire hem till mig. Vi åt middag och chillade lite sen åkte vi upp till Brisbane där vi spenderade hela natten och hade en rolig pubrunda och mycket dans.

Claire, jag och Ange på en nattklubb i Brisbane


Tidigt på söndagsmorgonen när vi vaknade i Brisbane kände vi för en liten roadtip i det underbara vädret så vi åkte norrut till Sunshine Coast och Noosa där jag aldrig varit förut och det var lika vackert som jag har hört. Vi träffade några av Claires kompisar, drack underbara smootisar, solade på stranden och körde mycket bil. Jag körde en del också och så roligt det när nu när man aldrig kör bil här

Jag och Claire i Noosa

 
Sent på eftermiddagen åkte vi tillbaka till Brisbane där Claire skulle spendera natten så jag fick skjuts av Cory tillbaka hem till Gold Coast. Jag stupade tidigt i säng och sov 12 timma i sträck då jag imorse gick ut i solen och surfade innan jobbet. Livet är ganska underbart just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0