En regnig sommarstart

Igår kväll var jag, Lia, Emily och Jasmine på Beergarden och kollade å 3 band som spelade. Det var riktigt trevligt att sitta där, lyssna på musiken och snacka. Jag höll mig till apelsinjuice eftersom jag har jobbet och jag hade tänkt att surfa tidigt imorse men tröttheten satt emot och jag snoozade 1,5 timme extra istället men ikväll ska jag tidigt i säng då vågorna väntar på mig imorgon.

Nu är det jobbdags och regnet kom precis. Sommaren är tillbaka nu så det är varmt och skönt men det innebär också att regnet är tillbaka..

Ännu en bildfrån Jazzfest. Jag, Karling, Lia, Emily och Elyta.


Kommentarer
Postat av: m

snygg blogg!

2010-10-08 @ 13:48:46
URL: http://lillamatildas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hallå miss Amanda!

Jag tror bestämt det är dags att komma hem nu, jag saknar dig!

2010-10-09 @ 16:44:36
URL: http://jibbmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0