regn

Jag hade gjort mig redo att gå till jobbet tidigt imorse men regnet sa emot mig så jag tog bussen. Lite extra tid för att äta en riktig frukost och chilla lite...
Ja vad har hänt sen senast?  Var med Kate och hennes jobbarkompisar på afterwork, käkade $5 pizza och drack $3 öl förra veckan. Jag jobbar väldigt mycket men i söndags hade jag min första HELA lediga dag på över 3 veckor, det var underbart ska jag säga er så jag ska börja ha söndagar lediga nu så jag "bara" jobbar 6 dagar i veckan. De sånt jag får ta så jag får vara i Sverige 4 underbara veckor!

Min lediga dag i söndags tillbringades åt en dagsbåttur med 150 andra människor. Det var Skandinaver, kanadensare och australenare men jag var nog den enda som inte var student. Vi klarade oss undan regnet och det blev en riktigt bra dag med grilning, volleyboll och dans.




Fredagskvällen var jag ute på en klubb här som jag inte varit på förut som var riktigt bra, grym musik! Jag höll mig till cola hela natten men ändå blev det senare än jag hade tänkt, jag kom nog hem vid 3:30. En bild från den natten med Andrew, Brendan, Elin & Adam.


Och nu var det dags att göra iordning lite lasagne att ha i frysen, har gruvat mig helakvällen för det så lika bra att få det gjort.Jag är så trött..

Kommentarer
Postat av: m

niiiice blogg! gå med i tävlingen om att bli veckans blogg, anmäl dej sast på torsdag!

2010-09-21 @ 19:11:50
URL: http://lillamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0