lite middag, lite musik och lite kubb

Måndag igen, tillbaka till skolan. Helgen har varit mysig som alltid, jag älskar mina helger! Denna var ganska lugn, jag ville bara ladda batterierna och sova sova sova sova!

Under lördagen så jobbade jag på morgonen. På eftermiddagen innan jag mötte upp Tara så bestämde jag mig för att köpa något för de 4000kr jag fick av mamma,pappa och Moffa nar jag fyllde år för 3 veckor sedan, och jag köpte något jag älskar mest av allt just nu. jag skriver imorgon och sätter in en bild....
På kvällen gick jag ut med Ellen och hennes kompisar på middag for Ellen åkte till Sverige imorse och blir borta i 3,5 vecka så jag har vårt place for mig själv ett tag, kan vara lite skönt nu när jag har 3 st tentor de kommande 2 veckorna.

Var tjejmiddag i lördags på Thai restaurant. Katie, Cameron, Bailey, Jag och Ellen


Igår(söndag) hade jag världens längsta sovmorgon vilket behövdes mer än någonsin. Jag åt suschi train med Cass innan jag åkte ner till Burleigh park där 2 av mina kompisar som spelar i ett band hade sitt album utsläpp eller vad man ska kalla det.. dem spelade lite musik och vi andra spelade lite kubb! Jag köpte också ett album som jag ska skicka hem till familjen, sprida lite australiensk musik till Sverige!

Efter det hade vi pizza med grabbarna och bara hängde framfor tv:n, vi var alla trötta efter en stor dag i parken.


Kommentarer
Postat av: LarsIngvar

Hej jag tycker att din blogg är så snyggare än min blogg och du är också cool... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

2012-11-12 @ 08:27:21
URL: http://www.facebook.com/Iphone5Tillbehor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0