Pauser från Gold Coast

Det har varit mycket jobb och resor på sistone men nu slänger jag in ett blogginlägg.
Syrran är nu tilbaka till Sverige och innan hon åkte hann vi med en roadtrip till Brisbane, Sunshine Coast, Australia Zoo och Fraser Island och förra helgen var vi i Melbourne.



Nu i helgen har jag campat med Noodles c/o för det var hans födelsedag förra veckan så vi campade vid floden en bit från hans pappas hus på landet. Vi vandrade upp till Mount warnings där man får se soluppgången först i Australien då vi även såg en giftig svart orm, vi fiskade, badade och hade det riktigt trevligt. På söndagen var jag på 8års kalas som innebar poolparty och tårta. Vilken helg!



Nu är det 3 veckor kvar tills jag börjar universitetet och det känns mer och mer nu men jag känner mig ganska förberedd nu och jag kommer att jobba ca 12 timmar i veckan som simlärare, så det blir bra med extra cash!

Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 04:22:58
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0