Detox


Detta är den första dag av mitt livs första detox
. Vi får se hur det funkar. Detox är rekommenderad att göra ca var 6-12 månad för att rensa igenom kroppenfrån allt skit.
Jag använder mig av Lemon Detox då man ska dricka en dryck och vatten i 1 hel vecka. Det är dag 1 och jag vill verkligen tugga på någonting, jag är inte hungrig utan bara tugg sugen.



Det har varit en lugn helg. Igår(lördag) jobbade jag på morgonen,pluggade lite och var sen hos Elin, Brendan o Phoebe hela kvällen. Idag vaknade jag vid 7, tittade på 2 filmer innan jag satt igång med pluggandet. Kemin blev lite svår så jag tyckte det satt bra med en liten pause för att blogga..



Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 04:27:44
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0