Traningmorgon

Det ar sa kontisgt att inte tugga en enda tugga. Jag ar inne pa min tredje dag pa detoxen och jag tycker att verkligen ALLA ater mat omkring mig, jag ar sa sugen. Jag kanner lukt av mat overallt ocksa..
4 dagar kvar...

Imorse kl 6 motte jag upp 3 kompisar nere vid stranden ca 20 min hemifran mig for en morgonsurfing.
Vagorna var lite val haftiga for mig sa jag blev ganska slagen men det far en att vakna pa morgonen!
Nu ar jag pa skolan, har precis kommit fran gymet sa nu ar jag ganska trott men snart ar det grupparbete och sen forelasningar.
En lang dag..


Mjolkstuvade makaroner... Jag drommer..


Kommentarer
Postat av: Jannike

Men men... jag har aldrig riktigt förstått mig på det där med detox... dör man inte av hunger? Haha.

2011-04-01 @ 00:09:38
URL: http://conejoblanco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0