overrasknings tarta

Tyvarr har den kidnappade flickan hittats dod. Ihjal gasad i bilen med sin pappa.. Sa pappan mordade en hel familj och sig sjalv och lamnade en liten bebid foraldralos. Man blir aldrig forvanad over hur sjuka folk kan vara...

Men nu till annat.. Jag har blivit forkyld, dem visade pa nyhetsmorgon att man skulle ta en spruta for att slippa vinter influensan men jag har nog redan fatt den.

Haromdagen overraskade jag en av mina svenska kompisar Elin pa hennes fodelsedag. Hennes sambo visste att jag skulle komma med tarta och present men Elin hade ingen aning. Det blev en mysig kvall, jag hade bakat en jordgubbstarta till henne

Har ar jag hos Elin med parthatt och tartan jag bakade till henne


Kommentarer
Postat av: Melodie

sv; Ja, jag är född i Sverige. Min pappa är svensk, men min mamma är ifrån Indonesien :)

2011-05-19 @ 21:49:22
URL: http://mmelodie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Amanda, jag saknar dig!

2011-05-28 @ 16:45:44
URL: http://jibbmania.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 04:21:28
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0