Att bara vara

Något som jag inte får känna väldigt ofta men som jag älskar att känna ar "att bara vara".
Med universitet studier är plugget alltid i mina tankar med mitt siminstruktör som jobb är mina barn/arbetsmål alltid i tankar och sen är det alltid något med bilen, hemmet, vännerna som ska fixas och donas.

När vi var uppe i Port Douglas (200 mil hemifrån) så fick jag och Tara bara vara..
Vi var på ändlösa stränder där vi tog långa promenader, solade, klättrade träd, badade, retade krabbor, såg makalösa soluppgångar och solnedgångar. Det är när man bara få vara man inser vad livet handlar om och vad underbar världen är för i vardagen hinner vi inte se sådant.

Det var i Port Douglas vi fick färg. Jag blev en pepparkaka, ganska brun Och Tara blev en pepperoni, röd och fräknig!

Trädklättring, jag ser ut som en liten ödla


Bada!!


Strandpromenader


Jag retar en krabba


Kommentarer
Postat av: elsa

Frågestund på bloggen.

Gör mig glad och kommentera! :D

2011-10-12 @ 08:04:03
URL: http://elsamd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0