Shopping kick

Jag fick en liten shopping kick iförrgår! Jag var på stan kanske i 1 timme och då satt jag stopp för mig själv och gick hem. Detta fick jag med mig hem.

BILD 1
Lång Kofta: Lindex
Väska: Dna, dixie
Svarta Chinos: Lindex (rea)
Skor: DNA, chicas (rea)
Guldring: Kicks

BILD 2
Lång Kofta: samma som bild 1
Scarf: Lindex
Jeans shorts: Svea (rea)
Skor: DNA, Chilli (rea)

sedan köpte jag lite smink och sådant som alltid är bra att ha.

En kul historia med jeansshortsen:
Mitt gym har avtal med affären svea och man får 20% rabatt med uppvisat gymkort.
Jag visade upp gymkortet hon drog 20% o så sa hon:
"det är även 50% rea på dessa shorts"
Jag: "jaha det såg jag inte, haha"
Kassörskan: okej, jag tror inte man får dra rabatt från reavaror men vi gör det ändå, vi håller det för oss själva!"


Vilken gullig tjej. Så shortsen som jag trodde kostade 695 kr gick på 249 kr. Vilket kap!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Jättesnygg!



Ha en jättebra dag! :)

Vad har du för väder?

Kram.

2008-08-06 @ 12:41:54
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: C-J

Oj oj vad fin rabatt du fick på skjortsen :) Så härligt när man har den turen :)



He he men kan du språket riktigt bra nu? Måste va skönt jobb när det e trevliga resenärer att prata med o bra väder :)



Wow, vad skoj med jorden runt ^^ Får väl se om jag kommer få ngt nytt fint kort av dig då ^^



Jag jobbar med mobiltelefoner. Jag provar lite nya program och tjänster ^^ Dock så får jag inte programmen rakt i famnen, utan det blir att själv leta reda på nya spännande program. Sedan så försöker jag samtidigt bli klar med en uppsats på högskolan :)



Kram

2008-08-07 @ 06:01:53
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: C-J

He he, har nog missat att du kommit hem till Sverige ^^ jag tänker liksom på Paris för att du var där så länge =P

2008-08-07 @ 06:08:44
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: karro

hahaha "vi håller det för oss själva" och så skriver du det här :D haha

2008-08-08 @ 00:01:46
Postat av: Anonym

vad är så speciellt med dem shortsen att du ens funderade att köpa dem för över 600 spänn? i dont get it

2008-08-08 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0