La raison que j'adore ma Paris

Lite update från Paris när jag ändå sitter vid datorn. Igår åt vi mjölkstuvade makaroner och korv hos Josefin och Philippe, va så himla mysigt! det är som att jag aldrig varit borta, känns som det är såhär det ska vara! Det är ju inte så att man längtar hem precis, för detta känns som hemma för mig. Så en flytt hit inom en snar framtid är ett faktum :)

Ikväll blir det lite vin och partaj. Och imorgonkväll blir det julmys med glögg, lussebullar och pepparkakor.
På söndag ska jag på middag hos min familj som jag var aupair hos förut, mamman blev så glad när jag ringde så hon nästan grät, gud va jag saknar henne. Hon va ju ändå min extra mamma i 8 månader. Så får jag träffa "min" vovve med.

Just nu dricker jag och Carolina vin och äter choklad, jag har köpt ett par örhängen att ha till ikväll. Blir nog inte så mycket shopping mer än julklappar.


Philippes födelsedags kalas i Mars.

Kommentarer
Postat av: Anna J

Jag vill se fler bilder!!!!

2008-12-05 @ 21:23:36
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

fin blogg :)

2008-12-07 @ 17:57:55
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Josefin

vad smal han ar, chou

2008-12-10 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0