Varfor just jag?!

Sa jag har inte uppsaterat bloggen nagot, har varit sjuk och mycket att gora i jul.
Jag och Caroline har iallafall akt ivag pa varan resa men den har verkligen inte haft en bra borjan for mig.
Igar nar vi kom till London pa formiddagen madde jag illa och kande sa resten av dagen, sen nar vi klev pa planet till johannesbourg kraktes jag..  fy fan
Jag hade alltsa fatt magsjuka och sprang mellan satet och toaletten genom hela resan pa 12 timmar + att jag har urinvaginfektion som gar over om man dricker mycket men det kunde jag inte gora for da skulle jag bara spy annu mera.

Nu for 2 timmar sedan kom vi till Johannesburg, SydAfrika och mitt bagage ar saklart borttappat!!!  Detta ar skit.
Vi ska aka till Kapstaden kl 15 och jag kan inte ens byta trosor, shorts eller nada! Jag ar sa jakla ledsen och arg. Varfor just jag!?

Jag ar saker pa att det ar stulet, for Carolines kom fram. Bara att hoppas att det kommer till varat hostel i kapstaden helst imorgon!

Som sagt nu hoppas jag att denna resa blir battre och battre, for samre an sa har kan det inte bli.

Kolla in min resdagbok ocksa ---> HAR!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Oh hjärtegull!!

Säg till om det är något jag kan göra för ett peppa dig. PUSS

2008-12-30 @ 11:56:01
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anna J

Vad faaan! Du kommer ihåg att mitt blev stulet va? Först hittade de igen resväskan i london och skulle skicka ner den till mig och det var då den blev stulen.. så ring flygplatsen hela tiden tills de fixat din väska!! håll mig uppdaterad!

2008-12-30 @ 13:11:43
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Frida Källman

Hej kusin!



Vilken tur du verkar ha, undrar om det är ett säktdrag, tycker jag känner igen mig!

2008-12-31 @ 01:47:50
Postat av: Frida Källman

Hej kusin!



Vilken tur du verkar ha, undrar om det är ett säktdrag, tycker jag känner igen mig!

2008-12-31 @ 01:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0