Alla Hjärtans Dag

image98
Hoppas ni fâr en bra alla hjärtans dag allihopa som tycker det är en speciell dag. För mig är det precis som en vanlig dag, varför mâste det finnas en dag att vara snäll pâ? Man ska ju vara snäll mot dem man älskar alla dagar, tycker jag...



OUTFIT
Skor: MissCalvia
Jeans: Vila
Linne: Carlings
Tröja: Chulin


Idag blir det en lugn dag för mig. Jag ska väl sitta och plugga lite matteuppgifter inför högskoleprovet och snart ska jag iväg pâ en joggingtur, vädret börjar spricka upp nu.

Jag ska snart lägga in lite bilder pâ vârtecken här i Paris.


Usch vad sur jag ser ut pâ den bilden, nyvaken typ    hahaha

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha en bra alla hjärtans dag tjejen!

2008-02-14 @ 11:31:09
URL: http://prosten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0