Öppet förhâllande, det enda som gäller nuförtiden..

image134Jag och Carro sitter pâ msn. Vi är bâda singlar och pratar om detta med killar.

C   - ja så e det också. alltid "fel" kille som e intresserad....

A   - haha ja precis!

C   - skitirriterande

A   - suck, du o jag kan gifta oss o flytta ihop

C   - ja och så kan vi ha sex med män vid sidan av.... funkar rätt bra för mej

A   - haha, öppet förhâllande alldeles utmärkt!

C   - tydligen e det de enda som gäller nuförtiden

A   - ja, man mâste ju följa det som är mode

Där har ni lösningen till er som insett att pojkvän inte är nâgot för er!  ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som en bra plan! Men det är sjukt att du snart är hemma igen, det har gått så fort! Fast tur är ju det :)

2008-02-26 @ 19:14:31
URL: http://vacillating.blogg.se
Postat av: BEAUTCAVE

Ja Lancome har en vattenfast jag provat tidigare som jag tyckte fungera bra:) Jag brukar använda shiseidos kajalpenna normalt som jag inte tycker blir speciellt kladdig. Prova lägg in pennorna i kylskåpet ett tag, då blir dom oftast lite skarpare!

hahah vilken bra ide! Ska jag överväga när det krisar sig;)

2008-02-27 @ 09:08:20
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0