Fest i huset

image9<--- Igâr träffade jag Carolina, Matilda och Caroline (engelsk) och ât lunch pâ en supermysig restrang precis intill Notre Dame. Typisk fransk café, litet o mysigt och billigt! helt perfekt!

image11
Parisarna âker skidskor mitt i stan.
10 grader och sol! -->




Elisabeth (mamman) fyllde âr den 28 december och nu när semestern är slut och allt sâ hade hon födelsedagspartaj igâr här hemma. Jag behövde inte vara med eftersom jag var ledig och sâ men jag ville vara hemma och vara med och prata lte franska. Träffade en dansk bög, var första gângen! haha Hans franska pojkvän jobbar ihop med Elisabeth sâ jag fick höra lite av den härliga danskan ocksâ. En lyckad kväll!

image13
Elisabeth med dansken och hans pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ah vad coolt det ser ut med skridskoåkningen! ...Jag kommer nog bli iväglurad att åka skridskor inom kort, det kommer sluta med att jag landar och slår ihjäl mig. Men men! Hur som helst, sådana här inlägg gillar jag! :D Där man får se lite bilder från ditt liv där borta. Jag älskar bilder. :D

2008-01-13 @ 22:09:45
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: me

mm, det ska jag , ska kolla bilder underveckan och så ;)

2008-01-13 @ 22:50:08
URL: http://heikkine.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja, The Ark är underbara ^^ Vad mysigt ni verkar ha haft det! kram

2008-01-13 @ 23:28:00
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0