Saknar den goda tiden

Jag har haft problem att sova hela veckan. riktigt jobbigt! sâ jag är helt död och grinig pâ morgorna och mâste ta en powernap pâ eftermiddagen, jag vill hellre kunna somna pâ nätterna!  suck...

Jag drömde iallafall att alla frân Lövstagänget var hos mig här i Paris och vi festade galet, fan vilken bra sommar vi hade... Om den bara hade kunnat varat förevigt.
image21image22
Personalfest, en av mânga
(allaintepâbild)      Jag och Sanna hade badat och var glada

Sânna hära dagar
hatar jag aupairlivet, aaaahh!
Ska ut till Internationella skolan nu och betala högskoleprovet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas att det blir bättre (: skönt attd et är fler än jag som är griniga och trötta ^^ Kram

2008-01-17 @ 11:01:14
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

ja synd att den inte varade för evigt...:)

2008-01-18 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0