Basfärger, trâkigt?

image185
Helsvart idag, i like!  Fast jag önskar att jag hade mer färg glada kläder, det blir mest att man köper i basfärgerna - vitt, svart, grâtt, brunt..
Men när jag hittar nâgot jag vill ha sâ är det i nâgon av dem färgerna sâ antagligen är det min "stil". Jag ju iaf mina gröna jeans, ska nog ha dem nâgon dag framöver...

Och sommarplaggen är i mycket mer färg än mina varmare kläder, det hör liksom sommaren till att vara lite mer färg glad :)

OUTFIT
Skor: DinSko
Byxor: Kaffe
Tröja: Only
Halsband: Pilgrim
Klocka: Acent

Det är varmt här i Paris nu, i lördags när jag och Carolina var ute och jogga var det 18 grader. Underbart!
Synd att man ska lämna detta snart, men Paris stâr kvar ifall jag en dag vill âtervända :)
Och jag har ju jobb nu när jag kommer till Sverige, berättar mer om det senare...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nop ingen hårdträning för att jag blev sjuk...IGEN!!! Jag blir galen! Men det går nog över snabbt den här gången hoppas jag, det blir iaf ingen träning idag. Fuck!:)

2008-03-18 @ 12:06:25
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Karin

nja den är ju samma sida, men eget domän:)

2008-03-18 @ 14:23:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0