Information

ALLMÄNT

1. Vad heter du? Anna Amanda Strömberg
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Melanie, Christelle
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Oscar
4. Född? 26 juli 1988 i Östersund (Lejon)
6. Vart bor du? I en etta i Östersund
7. Bott utomlands? Yes (Paris)
8. Flyttat antal gånger? 6 ggr   (Låter mer än vad det är. Flyttat runt i olika lägenheter i Ösd.)
9. Vart skulle du vilja bo? Paris och Stockholm
10. Vad vill du bli när du blir äldre?  Riktigt svårt.. Men vill ha ett jobb som inte är sittastillande och där jag träffar mycket folk.

11. Familj? Pappa, Mamma, Lillasyster och Lillebror

  
UTSEENDE
1. Hur lång är du?
175
2. Hårfärg och frisyr? Tjockt, självfall, lugg och mörkblond
3. Ögonfärg? Blåa
4. Mest nöjd med? Ögonen, håret
5. Minst nöjd med? Näsan och vaderna
6. Skostorlek? 35/36
7. Glasögon? Nej
8. Gar du några piercingar/tatueringar? 6 hål i öronen

FAVORITER
1. Filmer? The Notebook, Click
2. Årstider? Varje årstid har sin tjusning men jag älskar sommar och vinter.
3. Mat? Mjölkstuvade Makaroner med korv
4. Dryck? Citronvatten & Päroncider
5. Djur? Hund & Häst
6. Färg? Svart
7. Parfym? Heiress av Paris Hilton
8. Tv-program? Americas Funniest Homevideos, Desperate Housewifes
9. Ämne i skolan? Idrott
10. Sysselsättning? Träna, Resa, Shoppa, Familj, Vänner, Träna

11. Godis?: Choklad.
12. Tidning? Comsopolitan

BLANDAT
1. Vad heter dina mor- och farföräldrar?
Yngve&Malin - Lennart&Agnes
2. Förebild: Farfar
3. Vad är du beroende av? Mat, Familj, Vänner, Jobb
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets
6. Vad tror du på? Jag vet faktiskt inte, men jag tror inte på Gud, Jesus eller Bibeln.
7. Vad köpte du senast? En kebab i lördags natt haha
8. Har du nåt husdjur? Nej tyvärr :(
9. Hur är du som person? Lättsam, Glad, Positiv, Ambitiös, Lojal och snäll
10. Finns det något dåligt med dig? Jag vill ha för mycket av det goda


Kommentarer
Postat av: nadja

får man låna listan till sin sida =)

2008-10-06 @ 16:43:46
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag älskar det faktum att du älskar korv! Så underbart sötnos!

2008-10-07 @ 16:04:45
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag heter oxà Anna i andranamn. Det du!

2008-10-13 @ 15:20:08
Postat av: KT!!!

hejhej!!

Cool blogg du har, lycka till med den!

Har du något bra bus?? Det skulle va kul om du ville skriva det i kommentar till oss!!! Om du vill ha tips och bli uppdaterad om oss, checka in vår blogg!!

Ha en fortsatt bra dag:)

heyd:)

2008-10-14 @ 09:53:54
URL: http://ligisterna.blogg.se/
Postat av: Nice_eyes

Du har väldigt små fötter för din längd! Lyckost!

2008-11-26 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0