Ingen rast, ingen ro

Jobbarveckan är över så nu är jag hemma hos mamma och pappa för jag ska jobba på Dagis imorgon, blir då närmare om jag sover här istället.
Dem ringde igår och frågade om jag ville jobba en dag och jag svarade ja, jag tycker det är så kul på dagis med små barn. Så kul och se livsglädjen och att leka med dem.

Höstmarknad i Åre i helgen, funderar på att åka dit en sväng och kolla läget, annars åker jag nog tillbaka till stan (Östersund) på lördag för festligheter :)

Jag var och hämtade ut biljetter till resan idag också :) Fick ta med mig Carolines också, som för övrigt vägrar svara i telefonen så hon är omedveten om informationen    haha

Jag har fått mitt första kusinbarn!
Min kusinFrida i Halmstad har fått en liten pojke, Milo. Han skulle ha föds i november men ville komma väldigt mycket tidigare.
Dem mår bra iallafall och jag längtar efter att få se honom.  Grattis Frida och Jimmy!

Jag är fortfarande förkyld, eller ja under nätterna är jag det så jag lider av sömnbrist, bra tajming! Men jag hoppas det går över snart, har hållit på 1,5 vecka nu så jag är väldigt less på det.

OUTFIT
Mössa:
H&M
Sjal: Lindex
Tröja: H&M
Jacka: Carlings
Jeans: MQ
Stövlar: från en marknad i Paris


Kommentarer
Postat av: bitte

snyggt

2008-09-26 @ 11:00:43
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Julia

du är så fin så fin så! :D

2008-09-27 @ 01:35:41
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0