Jag är sjuk men Jag är stark!

Efter att ha jobbat extra lör och sön så åkte jag till mamma och pappa i måndag och har legat i feber och halsont nu igår och idag, är det Caroline som har smittat mig kankse  hmm...
Men jobbarveckan börjar imorgon (7 dagar, 0740-2040) och jag ska jobba!

Hemma hos mamma och pappa kom den nya comsotidningen med posten och mamma hade läst ut den tredje boken av Stieg Larsson, så jag har lite att läsa :)

I måndags var jag hos tandläkaren, INGA hål! och rabatt fick jag också, kanon!  Sedan var jag och sprang i el ljusspåret, 10 KM! All min träning ger resultat. Fatta vad jag kände mig lycklig den dagen, allt gick så bra! Sedan blev det en fika med Elin och Märtis.
Var även till Matteläraren och hämtade matteböcker eftersom jag ska läsa upp mina mattebetyg till bättre än mina G. värsta utmaningen :)

Som sagt jag är sjuk men fan vad stark jag känner mig!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mäeh... Jag har inte smittat dig :O eller jo antagligen. Förlåt!!

2008-09-17 @ 21:37:36
URL: http://prosten.blogg.se/
Postat av: Anonym

älsklar cosmo!

2008-09-23 @ 19:08:15
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0