Alla hjartans dag

Det ar alla hjartans dag idag. For mig ar det som vilken dag som helst eftersom jag aldrig i hela mitt liv har firat den men ni far alla en alla hjartans dag halsning fran mig anda.
Jag och Caroline har haft en underbar dag, vi har varit pa hajking tur pa glaciaren har i Frans Josef, Nya Zeeland.
Det ar sa haftigt att det kan vara sno pa ett sadant varmt stalle, sa idag hade vi pa oss tjocka strumpor och riktiga skor med isdubbar nar vi gick varan guidade tur pa glaciaren. Imorgon morgon aker vi vidare till Queenstown dar vi kommer att aka ut till Milford Sound som ar Nya Zeeland mest sevarda plats och sedan blir det aven Fallskarmshoppning och Bungyjumping. detta kommer bli spannande!


caroline och jag pa glaciaren idag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser häftigt ut!! Hoppas det blir en grym vistelse för er i Nya Zeeland nu, en utan massa otur skulle ju vara fint! Jag vill ha rapporter om bungyjump och fallskärmshopp sen tack! Puss på dig!

2009-02-15 @ 16:32:03
URL: http://vacillating.blogg.se/
Postat av: Jannike

Iiiiik jag har alltid drömt om att åka till just Nya Zeeland! ...I know... varför har jag inte gjort det då undrar man ju, men min tid är inte kommen för det än. :) Hoppas ni får det jättebra!!

2009-02-16 @ 23:50:53
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0