Blanda olika storlekar

Vi vet alla att framgångsrika modeller är smala. de flesta väldigt smala. Jag dissar inte smala men varför kan man inte blanda in olika tjejer med olika storleker?

De flesta klädmärkerna har storlekar upp till XL så varför kan dem inte ha en modell med L eller XL när dem ändå säljer plagg med dem storlekarna?

Jag blev lite glad och såg hopp när jag var inne på nelly.com och såg att dem hade lite tjejer med kruvor. Helt rätt!
Vi behöver mer av sånt, för att få ännu mer hjälp att känna att alla är olika men alla är vackra!

Plagg sitter inte bäst för att det är minst. Om tjejen har rätt attityd, smink och passform så sitter det minst lika fint!

In med XS, S, M, L och XL i en salig blanding ifall det sälja kläder i alla dessa storlekar istället för att bara visa upp det minsta plagget på de minsta tjejerna!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Amaaanda tack for alla snalla kommentarer!! I loooove yoooou!

2009-07-17 @ 03:56:24
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: JosefinEmilie

Du har helt rätt i det du skriver! men om du menar tjejen på bilden i ditt inlägg så är hon väääldigt smal enligt mig och inte alltör kurvig.

2009-07-18 @ 22:57:51
URL: http://regnblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0