Önskelista till födelsedagen

Det är 30 dagar till jag fyller 21 år. Den 26 juli. Tyvärr jobbar jag men födelsedagen kan man fira andra dagar med :)
Detta är min önskelista

- MOBILTELEFON, En svart sonyericsson T707


- HÅRTORK,
 En riktig men bra tillbehör och kvalitet.


- BÖCKER,
Jag älskar att läsa och jag gör det gärna även på engelska och franska. Böcker som berör, böcker som inspererar, böcker som får en att tänka till, bäcker som får en att rodna, le eller gråta. Jag älskar allt :)

- RESA, att se en fotbollsmatch med Manchester United är min stora dröm som jag hoppas slår in snart. Även kul att få en weekend till tex Amsterdam, London, Stockholm, Trondheim. jag älskar att resa överallt :)


- TOFFEL, Jag har alltid kalla fötter och behöver nya toffler. Storlek:36 och jag vill ha roliga tofflor, fina, fluffiga, kanske lite glitter eller knappar på! Speciella!


Jag får uppdatera om jag kommer på mer men nu är det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0