Rest in peace, The King of Pop

Michael Jackson är död. Försvunnen. Lämnat denna jord. 50 år gammal. 3 barn..
Ja vi är alla lika förvånade att han är död, det är när sådant händer verkligeheten kommer ikapp en.
Jag vaknade till radion och det första jag hörde var "Michael Jackson blev 50 år gammal och lämnar 3 barn efter sig." och jag flög upp ur sängen, det knep i magen och tårarna kom fårn mina ögon..
Döden är ett av de naturligaste ting som finns ändå är det den jag fruktar mest av allt. Jag hatar döden. När vänner dör, systrar, föräldrar.. vi ska alla dö en dag och det vill jag inte acceptera. Det ända jag är rädd för så är det döden.

Michael Jackson lämnar många frågor efter sig, kommer vi få svar på alla?
Han fick hjärtstillestånd i sitt hem igår kväll, lunchtid i USA och det har redan börjat speculerats om det var en överdos av mediciner. Michael var en av personerna på min lista över folk jag skulle vilja intervjua, få svar på frågorna, få veta små fina detaljer om denna människa men nu är han en död legend som kommer få oss att minnas honom för hans underbara musik.

Michael Jackson som skulle göra en stor comeback i London om bara 2 veckor, varför fick han inte det? Göra det han var född för att göra en sista gång

Rest in peace, The King of Pop Michael Jackson
1958-2009

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag måste säga att jag har undrat länge hur han hade tänkt sig den där combacken... med tanke på att han inte har verkat vara i sin bästa form någonsin. Well det är alltid tråkigt när folk dör... även om Michael Jackson aldrig varit en favorit hos mig. Synd ändå, för honom, alla som kände honom och alla som uppskattar hans musik.

2009-06-26 @ 10:20:19
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: sofia

Han var ju inte direkt en av mina favoritartister eller så, men gud vad jag blev förvånad när mamma sa att han var död...

Gillade du han?

2009-06-27 @ 00:11:18
URL: http://sofianilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0