Hos Päronen och packar ut

Choklad cupcakes:en blev stor succé igår. Anders "föraren" och jag åt en varsin, Anders sölade på sina papper och fick choklad på haka o näsa! haha    Själv fick jag ont i magen och den varma chokladen jag drack till cupcaken smakade inte längre choklad eftersom min cupcake var så mycket maffigare med chokladsmak, ha! Så det måste ni baka och smaka någongång o få känna vad riktig choklad är :)

Mamma och Pappa hämtade mig efter jobbet igårkväll så nu befinner jag mig hemma hos päronen i Arvesund. dem fick en varsin Cupcake dem med. Idag fick jag åka med lillebror på hans nya moppe och bakade tunnbröd med mamma och pappa i bakstugan vid storsjön.

Jag och Oscar (lillebror) checkade in den nya bryggan


Oviksfjället/Västfjället och Åreskutan




Jag packar ur en massa grejer från mitt rum här som ska tas med in till lägenheten i Östersund imorgon. Man hittar så mycket roliga grejer när man gräver i garderoberna och städar i hyllan. Saker från resan, presenter från vänner, minnen från momma och smycken man har glömt bort att man hade.

Så eftersom mamma och pappa har bakat tunnbröd hela dagen så kör vi en norrland till middag ikväll: Tunnbrödrulle!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Men hjälp! Jag fick just en uppenbarelse! Ditt bloggnamn.... "amandas"... är det menat som AmandaS? Amanda Strömberg?? Det slog mig NU, jag har alltid tänkt mig det som Amandas, Amandas blogg liksom! Hahaha.

2009-05-22 @ 01:13:31
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0