Resans shopping

Efter 4 månaders på resande fot så kan man nu beskriva mig, LUSPANK! Jag har inga pengar, eller ja det räcker till mat under jobb veckorna iallafall och jag är så glad att jag kunde hoppa på jobbet efter bara 3 dagar så pengarna kan rulla in på kontot snart igen.

Så jag kollade efter, vad har jag egentligen köpt på resan som jag har tagit hem. Mycket på resan blev väldigt slitet och slängdes innan hemfärd för att slippa övervikt, men detta fick jag med mig hem:

13 linnen/tshirtar - 10 örhängen - 9 presenter - 9 strumpor - 7 nagellack -  6 ringar - 5 trosor - 5 skor - 4 väskor - 3 bodylotion - 3 klockor - 3 usbminnen - 3 halsband - 3 sminkpennor - 2 jeans - 2 miniparfymer - 2 shorts - 2 bh - 1 penselset - 1 plånbok - 1 minispegel - 1 sminkbox - 1 kamera - 1 solglasögon - 1 bikini - 1 clinique set - 1 sjal - 1 hårspänne - 1navelpiercing - 1 foundation                     Har jag glömt något?


Sen har jag slänt mycket under resans gång eftersom allt blir slitet när man inte har mycket att välja på och får använda det ofta. Och jag undrar varför jag är pank?!  hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0