Första träffen med kusinbarnet

Idag på min lunch så fikade jag och min lillasyster med våran kusin från Halmstad. Det var 3 år sedan vi träffade varandra så vi hade mycket att prata om. Hon hade med sig sin sambo och deras knodd som föddes i juni så det var mysigt! Bebisen var supersöt och världens snällaste, det var inget gnäll. Snälla bebisar får en att längta, jag längtar som tusan till egna barn för jag har alltid älskat barn och jobbar extra på dagis ibland.
Men jag har ett förnyft, att vänta tills jag har lekt av mig och har ett stadigt förhållande. Så lugn, inga knodds för mig än på ett tag.

Men visst ser jag ut som en mamma på kortet?
Min kusin vill inte ha kort på sin bebis på internet, vilket jag tycker är smart och något jag respekterar. Man vet ju inte vilka som ser bilderna och alla kan komma åt dem och göra vadsomhelst. uscha!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så sant som det var sagt! (både det om att skaffa barn tidigt och om att lägga ut bilder på barn)=)

2009-10-07 @ 19:49:44
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: LINN

NICE BLOGG! ;D

2009-11-23 @ 12:34:38
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0