#@&##(/##¤¤

Ja så arg är jag nu inombords. Detta har dött inom loppet av 3 veckor: Plattång, mobil och kamera utan att jag har tappat, bränt, dränkt eller klämt dem.

Plattången var den som dog först, var ca 3 veckor sedan. Den fick jag i julklapp så den var spillans ny och den gick inte att få varm.
Mobilen köpte jag i slutet av november och den dog igår. Den var helt normal på morgonen, jag pratade i den, sms:ade och lyssnade på radion senare precis när jag skrivit sms så ska jag ringa ett samtal och då går det inte fram. Jag tar ut batteriet för att starta om den men den vill inte starta längre. Datorn känner inte av den och inte laddaren heller.
Kameran dog idag, när jag stängde av den åkte inte objektivet in och kameran säger: objektiv fel. Den går inte att använda.

Plattången får jag en ny av Björn Axén som mamma o pappa skickar från Sverige.
Mobilen kommer jag kommer att funka om några dagar bara jag låter den ligga isär. Jag lånar för tillfället underbara Carolines gamla så att jag är kontaktbar.
Kameran, så hoppas jag också att det kommer en dag snart då bara objektivet åker in annars får jag köpa en ny någon gång.

Känns så typiskt att detta händer mig. Varför är det alltid så med mig och elektronik?! Jag har ingen inkomst så att lägga pengar på detta är inget jag kan göra och grejerna är ju nya också..  typiskt.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Provat ta ur batteriet på kameran? Mitt objektiv gör sådär ibland också, men då brukar det funka att ta ur batteriet och sätta tillbaka det igen.

2010-04-13 @ 17:07:15
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: AMANDA svarar

jag har testat allt..

2010-04-13 @ 23:34:31
URL: http://amandas.blogg.se/
Postat av: frida kälman

Du är inte ensam!! här har datorn rautern och min mobil lagt av senaste veckorna....kul,senaste året har diskmaskin spishäll köksfläkt gått sönder( alla några år gamla gått sönder....man blir ju galen! tvättmaskinen låter konstigt också så det är väl bara en tidsfråga innan den lägger av med. Räcker det inte med alla saker som Milou tar sönder :) Det är bara otur säger vissa........men jag kallar det min vardag :) korten har inte kommit fram än i alla fall. Ha det så bra!

2010-04-14 @ 11:49:08
Postat av: I D A :)

allt bra ? ;D

2010-04-19 @ 14:28:20
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0