Påskhelgen

Vilken härlig påskhelg jag har haft. Fullt upp och det är så jag vill ha det så man slipper vara hemma och säcka runt.

Igår (lördags) var jag på stranden och solade sen fram mot kvällen kom Frida över på lite te. Hon och Cody skulle iväg på bio så jag fick skjuts av dem till ett uteställe där jag mötte upp Beck och hennes vänner och vi dansade natten lång.

Idag tog Beck med mig till Australienska kyrkan och det var en upplevelse vill jag påstå. Det var lite av en konsert, dem sjöng och några barn dansade och sen pratade såklart prästen emellanåt men det var ganska underhållande. Och det kändes så mordernt, lite som man kan tänka sig amerikanska kyrkan.

Kyrkan


Sen efter vi varit i kyrkan så har vi slappat hos Beck hela dagen. Eller ja hon har pluggat och jag har bara chillat och druckit liter av grönt te.


Grattis lillebror Oscar som fyller 16 år idag!!


Kommentarer
Postat av: emma

jättefin blogg:D

2010-04-04 @ 19:20:52
URL: http://endastemman.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska passa dig jävligt noga! din bitch!

2010-04-06 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0