Tiden går för fort

Veckorna bara flyger iväg så att jag blir rädd, helgen närmar sig innan man ens har avslutat den förra helgen.
Gå tiden snabbare i Australien? eller så är det nog bara för att jag gör saker hela tiden.. busy busy.

Jag är på simskolan på tisdagseftermiddagar och har mina egna lektioner. Mina barn är helt underbara och jag är så stolt över deras simkunskaper! Jag kommer att jobba där mer timmar nu i sep/okt då sommaren närmar sig..
Sen jobbar jag även som massös på en massageklinik, det trodde jag inte skulle hända eftersom jag har noll erfarenhet av det men är intresserad av det. Personalen har tränat mig och kunderna gillar mig så pengarna börjar rulla in som de ska.

I helgen har jag jobbat, firat Jenny som fyllde 21 och hängt med underbara vänner.

Helgen i bilder

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna.

Härliga bilder, skriv gärna frågor till mig på min blogg :)

Bloggsvar rutan på högersida.

Kram.

2010-08-19 @ 01:45:10
URL: http://sannanejmeddin.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag tror absolut att tiden går fortare där nere!

Förövrigt så kan du få öva massage på mig, jag kan offra mig! Jag menar, klart man ställer upp för sina kompsar... ;)



Annars så saknar jag ditt glada ansikte här!

2010-08-25 @ 09:44:34
URL: http://jibbmania.blogg.se/
Postat av: Matilda Forsström

Har kollat igenom lite av din blogg nu, och fan vilket härlig liv du verkar ha i australien! daamn, nice! :D

2010-09-26 @ 14:55:42
URL: http://matildaforsstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0