LAGENHET!

Jag och Caroline borjade igar formiddag att leta lagenhet till oss och 3 timmar senare hade vi en! Vi borjade att kolla annonser pa internet sen gick vi till GoldCoast Accomondation da vi fick en nyckel till en delvis mobelerad lagenhet som vi gick och kollade pa. Den lag precis vid vattnet och hade en jattefin uteplats och den var stor med mycket forvaringsutrymmen MEN det fattades en sang och hyran var ratt dyr.

Nar vi lamnade den sa passade vi pa att spana in en lagenhet vi sett pa internet och vi ringde killen som hade annonsen och han var i narheten sa han kom dit. Vi gillade denna mer. Alla grejer fanns dar och den var nara till allt + att hyran var lagre. Sa vi fick aka till hans kontor och skriva papper och sen fick vi skjuts tillbaka. Snacka om flyt vi hade, efter bara nagra timmars letande har vi nu en lagenhet (2 sovrum) som vi flyttar in pa torsdag!



I sondags var vi ut pa en liten battur och badade i sjon. Vi sag lite delfiner. Caroline tappade sin handduk men som Martin OTROLIGT nog hittade pa botten pa forsta forsoket med cyklop.


Vi har vaknat tidigt pa morgorna nu varje dag vid ca 6-7 tiden sa vi har harliga dagar men vi somnar pa direkten sen vid 21-22 tiden, sa vi ar som riktiga pensionarer! haha
Idag ska vi ha en pooldag, vi har fatt lite farg pa kroppen men vi ar langt ifran nojda.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad roligt för er! Usch, en pooldag låter inte alltför jobbigt. Jag hade dödat för det just nu.. (Åtminstone en fluga..)

2010-01-19 @ 10:46:22
URL: http://hmkj.wordpress.com
Postat av: R&J

Bra blogg =)

var gärna med och tävla i vår blogg ;)

ceelebs.blogg.se

2010-01-21 @ 15:58:05
URL: http://ceelebs.blogg.se/
Postat av: amanda

Gud va härligt att vara utomlands! Jag vill ha sommar :/

2010-03-09 @ 12:11:22
URL: http://aemandas.devote.se/
Postat av: KAROLIN

Hej ! Vad härligt du ser ut att ha det! Jag svarade på din fråga angående nagellacket i ett speciellt inlägg på min blogg där du även fick en länkning ;) Kram på dig!

2010-03-16 @ 15:20:26
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0