Go kart!

Förra veckan gick så himla snabbt tycker jag men hade har det blivit mycket gjort. Det har blivit en del tillställningar med födelsedagar och St Patricks Day.
I går körde jag Gokart för första gången i mitt liv och gud vad jag älskade det. Vi var 10 st som körde, 7 killar och 3 tjejer och jag kom 3:a. Vi var 5 st i finalen och då kom jag sist av dem och jag skyller på att jag fick en annan bil under finalen som var sämre än den förra men jag är riktigt nöjd ändå att vi tjejer var exakt lika grymma som killarna.

Det var tuffare än jag trodde med gokart. Det var riktigt roligt och oj vad svettig man blev och idag har jag träningsvärk i armar och axlar.


Shaun på 1:a plats, Cory på 2:a plats, Adrian på 3:e plats och resten av grabbarna efter prisutdelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0