Feber


I fredags när jag vaknade på morgonen hade jag feber men jag bet ihop och tog mig till jobbet. Chefen köpte medicin till mig så att jag skulle överleva dagen sen på kvällen när jag kom hem ställde jag in partyplanerna och däckade i säng.

På lördagen jobbade jag lite till innan det var dags att gå på Karlas 25ås kalas som vi alla sett fram emot i flera veckor så jag fick inbjudan på posten. Inbjudningar påposten borde göras oftasre, det är så kul att få men idag sker allting via facebook.


Vi hade middag uppe på Qdeck, högsta våningen (77:e) i Q1, den högsta byggnaden här i Surfers Paradise. Vi var ca 30 st som var där för att fira Karla och vi minglade uppe på Qdeck några timmar innan vi gick till Vanity och dansade loss hela natten.








Jag, Brendan, Karla, Adam, Andrew och Rachel på Vanity


(Klicka för att förstora)



Nu är det tisdag och jag ska vara i poolen nästan hela dagen,få se hur det går med min snoriga näsa och tunga huvud. Knappra lite piller så mår man fint fint för några timmar och jag ska nog powernappa ganska hårt på stranden idag på min lunch. Det gillas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0