Det blir en dag på stranden..

Ja, jag är ju faktiskt en regelbunden bloggare, 1 inlägg i veckan. Räcker inte det? hahaha. Jag suger, jag vet.

Jag jobbar och jobbar och pengarna rullar äntligen in, det går bra nu! Jag jobbar varje dag men det är det värt då jag kan umgås med de kära vännerna på kvällarna.
På tisdagar och torsdagar jobbar jag mellan 15-18 så då passar jag på att umgås på dagtid också. Häromdagen var jag och Courtney på stranden och gud vad underbart väder. Nu är sommaren på väg tilbaka till Gold Coast och vinden blåser äntligen varmare! En stor båt kom in jättenära stranden, ingen aning om varför, det såg lite roligt ut.



Förra veckan åkte jag till Brisbane och röstade för valet 2010. Det ni,är man svensk i blodet så är man och fast att jag inte bor i landet längre så röstar jag för mina nära och kära som gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0