Idag har jag andats

En skön ledig söndag. Vaknade helt utvilad kockan 8:30 och åt en god frukost. Jag hängde på Australia Fair på förmiddagen för att köpa klänning till en Jazzfest som är på lördag och jag kan inte visa klänningen här förrän på lördag men jag kan berätta att det var kärlek vid första ögonkastet.
 
Sen gick jag hem till Kate och Nathan för att träffa deras nya hundvalp, Dexter. Han var en gosig 3 månaders labrador kille men bet sänder mina händer gjorde han..
Vi tog med Kates hund Penny ner till stranden och vi fick även med oss Kates grannar Noodles och Boo men lilla Rustymedans killarna surfade hängde vi på stranden med vovvarna.

Kate med Penny på stranden idag


Nu sitter jag och kollar på Frida som pysslar en present till sin pojkvän, "vad tror du om det här?" "så här mycket?" "bättre?" "ojoj" "tror du detta blir bra när det torkar?" "Det vart faktiskt ganska fint" Jag älskar Frida

Fridas pyssel

Jag älskar denna dag för idag har jag funnits och andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0