drömmer mig bort

Fast att jag har super hög pluggmotivation för denna termin får mig inte att sluta drömma om resor.
Jag har 1 veckas lov sista veckan i september så jag och min kompis Tara som jag jobbar med planerar att åka iväg på en liten roadtrip norrut där det är lite varmare än här på Gold Coast nu på våren. Dessutom har ingen av oss varit så mycket i norra Australien så vi är väldigt förväntansfulla och har redan börjat planera för fullt!
Jag, Tara, hennes hund, bilen och ett tält... camping och roadtrips gör minnen för livet!

Sen ska jag halla mig här tills familjen kommer och hälsar pa 3 veckor vid nyår, snart fyra månader kvar och jag längtar ihjäl mig!!

klockan är 17.45 nu och jag sitter på universitetet och får en massa plugg gjort innan jag åker hem. Hemma brukar jag inte få mycket skolarbete gjort alls for jag bara hittar på en massa andra saker som ska fixas som.. städning, sortering, göra mat lådor, mysa med Ellen, tvätta...
Ja att vara vuxen tar mycket tid i vardagen må jag säga!

I helgen ska jag ta det superlugnt. Vad jag inte har nämnt i bloggen är att jag förra veckan fick en spricka i mitt revben och har muskelinflammation i övre magen pga att jag har haft hosta fram och tillbaka i månader. Det gjorde frukansvärt ont så jag åkte till doktorn där dem rontgade mig och sa att jag hade en spricka i revbenet. Ja mår inte så mycket bättre för nu har jag fått en enorm forkylning på köpet!! ajajajajaj...
Eftersom jag inte får träna någonting så får jag mycket plugg gjort men att vara sjuk gör mig sååå trött. Medicinerna är så starka så att jag somnar som en bebis sa fort jag tagit min nattmedicin, ska iväg på återbesök nästa vecka och se hur det går med hostan.


Kommentarer
Postat av: V I C ♥

Hallå där :} tänkte bara tipsa om att jag gör kvalitets designer enligt dina önskemål och din budget. Hör gärna av dig!

Kram

2011-08-17 @ 10:32:40
URL: http://houseofvic.blogg.se/
Postat av: Klara

Cool bild och fin blogg!^^

2011-08-18 @ 17:36:35
URL: http://klaralindskog.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 04:32:05
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0