mitt 23års firande

26 juli är min dag på året. Min favorit dag då jag svävar på moln och ler hela dagen för det är MIN FÖDELSEDAG!
För mig är den dagen större än midsommar, julafton och påsk.

Denna födelsedag fick mig att inse vad mycket fina vänner jag har här i Australien. Det jag saknar är min familj men mina vänner gör att jag känner mig bortskämd. Jag fick min jordgubbstårta, överraskningar och kärlek.

Varje tisdag morgon simmar jag och min kompis Cass på jobbet, det blir ca 3,5 km varje gång. Det gjorde vi även på min födelsedag då första överraskningen kom när vi skulle köra hem till Cass för födelsedagsfrukost.

Fred från jobbet hade lämnat en present på min bil, en svart sjal från . Jag blev jätteglad för jag hade för inte så länge sedan tappat bort min enda svarta sjal.


Hem till Cass efter simmningen för frukost då hon överraskade mig med hemmagjord choklad/jordgubbstårta!

Min sambo Ellen bjöd på en härlig sushi lunch


Resten av dagen tog jag det ganska lungt och gick sen för att jobba några timmar. Jag bjöd in lite vänner på köttbullar och potatis middag senare på kvällen då det också blev lite mer presenter och tårta!



Födelsedagsfirande tog inte slut under tisdagen. Min kompis Chris fyller år dagen innan mig och min kompis Leesa fyller år dagen efter mig så vi bestämde för fleckor sedan att ha en stor födelsedagskalas tillsammans på lördagen.
Utklädnadskoden var räddningstjänsten! Jag var sjökapten och det fanns väldigt många poliser, brandmän, sjuksköterskor m.m på plats

Födelsedagenbarnen: Leesa, Chris och Jag




Tack för alla grattisönskningar!!


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 04:26:17
URL: http://www.watchsuk.co.uk
Postat av: Herve Leger Dress

it is so good ,thank you share so much perfectthing wiht us.

2011-11-28 @ 04:35:59
URL: http://discountdressesshop.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0