Ellen's graduation

Igår var Ellens (min sambo) dag, hon hade nämnligen sin graduation ceremoni och har nu sin kandidat examen i Bachelor of Business. Men hon är fortfarande kvar på Bond 1 år till för hon pluggar sin Master of Business.

Jag, Ellen & Bailey. Ett systerkort??


Ellen vid Bond University skylten


Senare blev det poolparty hos Tara och Carli men jag åkte hem ganska tidigt för jag var tröttare än någonsin. Jag sov 11 timmar inatt och jag tror att det behövdes för jag har inte haft en lugn helg på veckor då det har varit resor hit och dit och camping turer så det var skönt att vara hemma idag. Har chillat lite på stranden med Beck och James och nu bär det av för middag hos familjen Maher som är Ellens australienska familj.


Kommentarer
Postat av: Alice ♥

Fin blogg!

Kolla gärna min? , aliiccebiieeber.blogg.se <3

2011-02-13 @ 20:16:00
URL: http://aliicebiieeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0