Sängbrak

Igår när Emma låg i sängen och vilade kom jag och satt mig brevid henne och KRASCH! madrassen for igenom sängbräderna ner på golvet. Emma skrattade ihjäl sig och jag tänkte "satan".
Vi tog ur madrassen för att fixa bräderna och la sen tillbaka madrassen, sen gick jag och satt mig på sängen när jag pratade i telefonen och KRASCH! sängen gick sönder igen..

Då tänkte jag, hammare och spik borde lösa problemet. Spik hade vi men ingen hammare så jag gick till alla grannar på hammar jakt, ingen hade någon. Nähä..
Så tillslut blev det att vi tog ut alla sängbräder och har madrassen på golvet men fortfarande i sängramen, det går bra men det ser lite konstigt ut.

Förresten Emma spräckte sina byxor mitt i allt sängproblem!



Jag och Emma fixar vårt sängproblem


Kommentarer
Postat av: Pappa

Om ni ringt hade jag kommit på en gång och skruvat ihop sängen.Hälsningar Pappa

2011-01-12 @ 11:50:48
Postat av: I

Haha, hoppas det gick bra ! bra blogg :)

2011-01-18 @ 00:17:16
URL: http://izzobelle.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 04:30:44
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0