Träning, vecka 8.

Veckans motivationsbild: Halle Berry
image114Gâtt ner 2 kg under denna vecka med Tata Juliette. är nog för att jag varit igâng hela tiden o passat upp henne o gâtt ut med hunden o handlat.... ganska bra!
DENNA VECKA!
MÂNDAG: Powerwalk 30 min + Gâ tillofrân skolan 50 min + styrka överkropp 3x10
TISDAG: Gâ tillofrân skolan 50 min + Jogga 40 min + Styrka underkropp 3x10
ONSDAG: VILA
TORSDAG: Jogga 40 min + styrka överkropp 3x10
FREDAG: Powerwalk 30 min + Gâ tillofrân skolan 50 min + styrka överkropp 3x10
LÖRDAG: Jogga 40 min
SÖNDAG: VILA

Mamman och styvpappan kom hem imorse sâ jag hoppas Tata Juliette âker hem till sitt Marseille snart....(NU!!)

Dela med er av era tips och knep inom träning och hälsa!  :)

Kommentarer
Postat av: kimiya01

va duktig du är, jag borde också träna :P

2008-02-18 @ 09:42:11
URL: http://kimiya01.blogg.se
Postat av: Amina

Du kör hårt!
haha förstår att Halle berry är en bra inspiration, borde kanske också titta på henne lite då och då:P

2008-02-18 @ 20:33:22
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0