Inga måsten - Lagomt är alltid bäst

Jag skulle egentligen ut och jogga nu på lunchen men det är ett sånt skitväder och jag har ingen lust, vilket gör att jag antingen inte tränar fullt ut eller blir blöt och sjuk. Det ska inte vara några måsten med träning, utan lyssna på kroppen.

Har du ingen lust eller ork, träna inte då! Gör sådant som du mår bra av istället för att göra något du känner dig tvingad till. Jag tränar för att jag älskar det! Det får mig att må bra fysiskt och psykiskt, för att jag ska fungera.

Så det blir hemma idag på lunchen, viket nästan aldrig händer. Så istället för att vara så duktig att träna ska jag iväg och handla en massa nyttig och god mat, som min nya favorit musli! och sedan ska jag göra ren mikron och städa undan här. Så får jag köra ett joggingpass imorgon lunch istället.

Man får skjuta upp träningen om man vet att man är inriktad nog att kunna göra den.

Mel B:s kropp känns lite överdrivet. Hon tränar nog dag ut och dag in. 600 situps om dagen berättar hon är hemligheten.. hmm.. säger jag. Och hennes silkonbröst är nu ett faktum! haha

Jag tycker det blir lite för maskulint med tjejer med så synliga muskler, för min egen del vill jag se tränad ut men inte ha något sexpack. Lagomt är alltid bäst!

Kommentarer
Postat av: Jannike

600 situps bara? För det där? Jeez man far vara forsiktig med situpsen då för så där vill man ju inte se ut!! Haha. ....inte för att jag gör i närheten av 600 situps per dag men ändå! ;) I like them.

2009-06-02 @ 15:08:29
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG, det där ser du helt hemskt ut. du har rätt, lagom är bäst..sådär vill man ju inte se ut !

2009-06-03 @ 20:12:07
URL: http://louiiseengman.blogg.se/
Postat av: Julia

håller med dej! det där ser ju bara överdrivet ut, inte naturligt för fem öre :/

2009-06-04 @ 10:16:47
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0