Träningsglädje

Igår var jag med Sofie på spinning, vi var där i god tid och väntade på instruktören, men det kom ingen!
När instruktören inte hade kommit efter 10 minuter kom receptionisten och satte igång musik till oss så kunde vi köra spinning och se ifall hon dyker upp så småning om.
13/15 st stannade kvar och cyklade, snacka om träningsglädje och motivation när de flesta hade bestämt sig för att spinna denna kväll och lät inte en försenad instruktör hindra dem! Jag och Sofie cyklade järnet till musiken och blev svettigare än någonsin fast att vi fick bestämma tempo o styrka själv tog vi i för att utmana oss själva, härligt!

Sen innan det var slut kom receptionisten och gav oss 2 energidrycker var som plåster på såren att det inte var någon instruktör där, så det blev som en liten trevlig överraskning, synd för dem 2 som gick, men jag tycker nästan att dem inte förtjänade några heller eftersom dem gav upp spinningträningen pga instruktören.

Och ikväll ska vi köra aerobics, mitt första aerobicspass på Goldsgym så det ska bli riktigt spännande.

Multipower energidryck med choklad och vanlijsmak.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Den enda gången jag gymmat var också på Gold's Gym! ...Men i Maryland, USA. Haha. High Fiiive!

2009-06-09 @ 19:05:25
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag är webbredaktör på blogg.se:) Det har jag varit i 1,5 år nu!

2009-06-09 @ 19:44:01
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Karin

jaa älskar mitt jobb! Nej jag jobbar på elle och cafés redaktion i sthlm, de ägs också av aller så vi samarbetar mycket och superkul! På kontoret i Kalmar jobbar bara 5 pers - tekniker samt de som sköter företaget, vi jobbade inte med något gemensamt alls:)

2009-06-09 @ 19:54:56
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Shopalicious

Sv: Båda palettplaggen är från H&M :)

2009-06-09 @ 23:40:36
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0