Migrän

Imorse när jag vaknade hade jag världens hemskaste huvudvärk. Jag tog en tablett och började göra mig iordning för skolan.. men så kände jag, detta funkar inte. Jag gick och la mig en timme och klev upp för att göra mig redo till skolan ännu en gång fortfarande med en äcklig huvudvärk.. sen kom det, jag kräktes och kräktes och grät av känslan att huvudet skulle sprängas. DÅ visste jag, att det var migrän.

Jag har inte haft migrän sen pubeterten, första året i högstadiet så jag har ingen aning om varför jag fick det idag!
Efter att ha kräkts och grinat lite så började pillret göra sitt jobb och jag somnade och vaknade några timmar senare hyffsat frisk. Hur gammal man än blir så vill man bara ha sin mamma här när man är sjuk..
Så typiskt, jag som hade mycket att gör ai skolan idag så kom migrän i vägen. Men rätt väder för en sjuk dag iallafall, det har regnat precis hela dagen!

Jaja  nya tag imorgon sen på torsdag får jag mitt 1,5 veckas påsklov, som jag längtar!

Hittade en bild på Lia, Emily och mig i tidningen.
g

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att migränen har kommit tillbaka.

Jag önskar att jag hade kunnat varit där och hjälpt

dig.Jag vet vilken pers det är att ha migrän.

Hoppas att du mår bättre nu.

Hälsningar mamma.

2011-04-18 @ 12:11:26
Postat av: yagge

fin blogg :)

2011-04-20 @ 15:25:44
URL: http://lkyd.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 04:27:27
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0