Sjukling

Igår morse (söndag morgon) vaknade jag upp med förkylning och feber.. Tusan.. Jag har inte tid att vara sjuk.

I lördags pluggade jag hela eftermiddagen och kvällen, fick middag lagad för mig och Emma var ute för att fira st Patricks day med några av mina kompisar, jag ville också med men kände att jag hade för mycket plugg att göra och vad händer istället? Jo jag blir sjuk.

Jag har inte varit sjuk på säkert ett halvår vilket är bra för jag är sjuk ganska ofta, jag skyller på att jag jobbar med barn..

Jag var iväg på skolan 10-13.30 idag när jag egentligen ska gå 9-17 men är man sjuk så är man..


Kommentarer
Postat av: ella

men gud en sån härlig header! gör du bloglovin' byten? isf kan du lämna en kommentar på min blogg att du följer mig så följer jag dig tillbaka direkt! :)

2012-11-28 @ 16:45:51
URL: http://laughter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0